طراحی و بازسازی استخر با میکروسمنت و مزایای استخر میکروسمنتی

هنگامی که به دنبال گزینه‌های جدید و مدرن برای استفاده در استخرها هستیم، استخرهای میکروسمنتی به عنوان یک راه حل جذاب و کارآمد مطرح می‌شوند. استفاده از میکروسمنت در تزئینات استخرها، به آن‌ها زیبایی و جذابیت بیشتری می‌بخشد و در عین حال، خواص ضدآب و مقاوم در برابر ضربه، خراش و مواد شیمیایی را نیز به آن‌ها می‌بخشد.

درخواست برای طراحی و بازسازی استخر با میکروسمنت روز به روز در حال افزایش است. این استخر ممکن است استخر ویلا یا ساختمان شما باشد، استخر هتل باشد و یا استخرهای ورزشی. تفاوتی ندارد که استخر مد نظر شما چه کاربری دارد. به راحتی می‌توانید برای اجرای پوشش میکروسمنت برای استخر خود اقدام کنید. کارشناسان سمیک در سریعترین زمان و بهترین قیمت و بالاترین کیفیت درخواست شما را اجرا خواهند کرد.

ویژگی استخرهای میکروسمنتی چیست؟

یکی از مهم‌ترین مسائل در طراحی و بازسازی استخرها، نحوه تمیز کردن استخر است. یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های میکروسمنت، نگهداری و تمیز کردن آسان آن است. برای آشنایی بیشتر نحوه نگهداری و تمیز کردن میکروسمنت را مطالعه کنید. 

برای طراحی استخر با میکروسمنت، از میکروسمنت مناسب محیط مرطوب استفاده می‌شود. این نوع میکروسمنت در مقابل رطوبت مقاومت بسیار بالایی دارد.

۱. استخرهای میکروسمنتی: راهی جدید برای تزئین استخرها

استخر میکروسمنتی

استخرهای میکروسمنتی یکی از ترندهای روز دنیا در طراحی استخر است. این استخرها در سال‌های اخیر به‌طور چشمگیری در بین خانه‌ها رواج یافته‌اند. استخرهای میکروسمنتی دارای ویژگی‌هایی هستند که آن‌ها را از استخرهای دیگر متمایز می‌کند.

یکی از ویژگی‌های مهم استخرهای میکروسمنتی، مقاومت آن‌ها در برابر ضربه، خراش و مواد شیمیایی است. این استخرها با استفاده از موادی با ویژگی‌های ضدآب تهیه می‌شوند که امکان استفاده طولانی مدت را فراهم می‌کند. همچنین، نگهداری و تمیزکاری این استخرها بسیار ساده است و نیازی به تمیزکننده‌های قوی ندارد.

اجرای میکروسمنت در استخرها به راحتی و با کیفیت بالا صورت می‌گیرد و نیازی به خراب‌کاری سطح موجود ندارد. این امر به معنای کاهش هزینه و زمان مورد نیاز برای ساخت استخر است.

استخرهای میکروسمنتی دارای مقاومت بالا در برابر شکستگی، شرایط آب و هوایی نامساعد و خراش هستند. به دلیل ظاهری پیوسته و بدون درز، این استخرها جذابیت و شخصیت خاصی به آن‌ها می‌بخشد.

پیشنهاد: میکروسمنت چیست و بیشتر درباره میکروسمنت بدانید

میکروسمنت راهی برای بازسازی استخرهای قدیمی و ساخت استخرهای جدید

برای میکروسمنت فرقی نمی‌کند که شما قصد بازسازی استخر خود را دارید و یا می‌خواهید استخر جدیدی بسازید. کافیست با کارشناسان سمیک تماس بگیرید تا به طور کامل شما را راهنمایی کنند. 

 یکی از ویژگی‌های برجسته این متریال سازگاری آن با تمامی مصالح مانند بتن، آجر، کاشی و غیره است. تنها کاری که باید انجام دهید تراز کردن و در صورت لزوم ترمیم بستر موجود است. با استفاده از میکزوسمنت سمیک شما می توانید به آسانی با استخر قدیمی خود خداحافظی کنید و به سرعت از استخر میکروسمنتی جدید خود استقبال کنید یا از ابتدا یک استخر میکروسمنتی جدید بسازید که در هر دو مورد، به لطف تطبیق پذیری بالا، صرفه جویی در زمان و زیبایی بصری این محصول، استخری لوکس خواهید داشت.

استخر میکروسمنتی

 

نحوه اجرای میکروسمنت بر روی استخر

چگونه استخر میکروسمنت بسازیم؟

اولین کاری که باید قبل از استفاده از میکروسمنت انجام دهید این است که از تمیز بودن بستر و عاری بودن از هر گونه آلودگی اطمینان حاصل کنید. در صورت لزوم باید آن را جاروبرقی زد تا کامل شود. پس از انجام این کار، برای ساخت استخر میکروسمنت، مراحل زیر باید در نظر گرفته شود.

۱. یک لایه آب بند به کمک غلتک اجرا کرده و  اجازه دهید حداقل 30 دقیقه بماند تا سطح کاملا خشک شود.

۲. سپس یک لایه آکروسم اجرا کنید و اجازه دهید خشک گردد.

۳. از توری فایبرگلس بر روی سطح استفاده کرده و کاملا بر روی سطح فیکس کنید.

۴. یک الی دو لایه سمی بیس را اجرا کنید.

۵. یک الی ۲ لایه سمی فاین گرید پروف را بر روی سطح قبلی اجرا کنید.

۶. یک لایه آکروسم را بر روی سطح اجرا کنید

۷. در نهایت یک لایه پلی سم را بر به کمک غلطک یا قلم مو بر روی سطح اجرا نمایید.

  • بعد از اجرای هر لایه میکروسمنت، اجازه دهید تا 24 ساعت خشک شود و با سمباده مناسب بافت مورد نظر را ایجاد کنید.
  • در آخر، قبل از پر کردن استخر میکروسمنت با آب، حدود پنج روز صبر کنید تا سطح آماده استفاده گردد. 

قیمت میکروسمنت استخر چقدر است؟

برای دریافت قیمت و اطلاعات بیشتر با شماره های درج شده بر روی سایت سمیک تماس بگیرید. همچنین می‌توانید مقاله مرتبط با هزینه اجرا و قیمت میکروسمنت را مطالعه کنید.